Comunicat i acords de Ple

Les persones que formem part del Grup Municipal i de l’espai polític Esplugues en Comú Podem apostem per una manera de fer política sustentada en els valors de radicalitat democràtica, transparència, feminisme, pluralitat, compromís amb la ciutadania, per tal d’ implementar les propostes del nostre Programa.
Amb aquesta voluntat van arribar a un Acord de govern amb el PSC Esplugues. Acord sustentat en unes bases programàtiques i uns objectius compartits que garanteixin l’acció política per la millora de les condicions de vida de la ciutadania i la ciutat.
Quant a la notícia que una regidora del PSC es desvincula de la seva militància i passa a ser regidora no adscrita, no farem cap valoració partidista. I més, quan els motius són de caràcter intern i subjectius.
Discrepem de posicionaments arbitraris i sense fonament, que pretenem aprofitar i treure rèdit polític de la pitjor manera possible. Ens sembla rebutjable la supèrbia amb què algun partit del Consistori aboca opinions de menyspreu cap a la nostra formació, catalogant-nos més o menys esquerres.
Convidem a visualitzar les mocions que hem presentat als plens, en defensa de millorar les condicions de vida de la ciutadania.
Sabem qui som, d’on venim i cap a on volem anar-hi.
El Ple de febrer va aprovar el Pla Local de Joventut, una moció amb motiu del Dia Internacional de les Dones, i la moció de EcCP i PSC per demanar l’adhesió a la ILP per a la proposició de llei de garanties del finançament del sistema educatiu català, per un mínim del 6% del Producte Interior Brut.

relacionadas

Ver todas las noticias de:

relacionadas

Ver todas las actividades de:

Equipamientos
relacionados

Ver todos los equipamientos de:

relacionados

Ver todos los servicios de: