Tribuna d'electes municipals

Comunicat i acords de Ple

Les persones que formem part del Grup Municipal i de lā€™espai polĆ­tic Esplugues en ComĆŗ Podem apostem per una manera de fer polĆ­tica sustentada en els valors de radicalitat democrĆ tica, transparĆØncia, feminisme, pluralitat, compromĆ­s amb la ciutadania, per tal dā€™ implementar les propostes del nostre Programa.
Amb aquesta voluntat van arribar a un Acord de govern amb el PSC Esplugues. Acord sustentat en unes bases programĆ tiques i uns objectius compartits que garanteixin lā€™acciĆ³ polĆ­tica per la millora de les condicions de vida de la ciutadania i la ciutat.
Quant a la notĆ­cia que una regidora del PSC es desvincula de la seva militĆ ncia i passa a ser regidora no adscrita, no farem cap valoraciĆ³ partidista. I mĆ©s, quan els motius sĆ³n de carĆ cter intern i subjectius.
Discrepem de posicionaments arbitraris i sense fonament, que pretenem aprofitar i treure rĆØdit polĆ­tic de la pitjor manera possible. Ens sembla rebutjable la supĆØrbia amb quĆØ algun partit del Consistori aboca opinions de menyspreu cap a la nostra formaciĆ³, catalogant-nos mĆ©s o menys esquerres.
Convidem a visualitzar les mocions que hem presentat als plens, en defensa de millorar les condicions de vida de la ciutadania.
Sabem qui som, dā€™on venim i cap a on volem anar-hi.
El Ple de febrer va aprovar el Pla Local de Joventut, una mociĆ³ amb motiu del Dia Internacional de les Dones, i la mociĆ³ de EcCP i PSC per demanar lā€™adhesiĆ³ a la ILP per a la proposiciĆ³ de llei de garanties del finanƧament del sistema educatiu catalĆ , per un mĆ­nim del 6% del Producte Interior Brut.

NotĆ­cies
relacionades

Veure totes les notĆ­cies de:

relacionades

Veure totes les activitats de:

Equipaments
relacionats

Veure tots els equipaments de:

Serveis
relacionats

Veure tots els serveis de: